Minggu, 01 Januari 2017

Promo Indomaret

Promo Indomaret - persaingan perniagaan pasar mini membuat pengurus minimarket perlu lebih agresif dan kreatif mengadakan program promosi. Pelbagai model promosi dilakukan dengan diskaun serta-merta, sehingga kupon cabutan untuk transaksi nilai tertentu. Semua yang dilakukan untuk menarik pengunjung untuk membeli-belah dan akhirnya meningkatkan perolehan setiap cawangan.

Sebagai Indomaret dilakukan sedikit masa lalu. Tiada separuh hati syarikat yang diuruskan oleh PT Indomarco Prismata program diadakan BIG Surprise Sweepstakes Promo Indomaret 2 Ducati Monster 821. A. Nenny Kristyawati, Perhubungan Awam Indomarco Prismatama berkata, Big Surprise adalah nama program promosi yang dianjurkan oleh Indomaret dengan penaja.

Pelbagai hadiah ditawarkan sebagai Ducati Monster, Kawasaki Ninja, dan telefon pintar iphone, ipad, kamera gopro dan hadiah-hadiah lain yang menarik dalam bentuk beg dan baucar percuma. "Anda hanya perlu membeli mana-mana produk Promo Indomaret bernilai sekurang-kurangnya Rp 75 ribu akan mendapat satu ikupon," kata Nenny.

Sumber : http://www.promojsm.com/2015/12/katalog-promo-indomaret.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar