Senin, 17 Juli 2017

Katalog Sophie Martin Agustus 2017

Katalog Sophie Martin Agustus 2017 - Jenama fesyen Sophie Paris telah mengeluarkan katalog terbarunya pada hari Sabtu (25/2). Katalog ini telah dilancarkan Sophie Paris sebagai satu bentuk perayaan selama 21 tahun dalam kerjayanya di Indonesia. Katalog terbaru Sophie Paris menampilkan tema 'I Am Paris I Am Fashion'. Seperti namanya, tema katalog Sophie Paris diilhamkan dari bandar fesyen Paris. Parti-parti Sophie Paris berharap jika orang boleh datang untuk memohon gaya fesyen sejuk selepas melihat katalog terbaru.


"Melalui rupa baru katalog ini, kami berbangga untuk membentangkan reka bentuk yang moden dan abadi pada beg dan produk Katalog Sophie Martin Agustus 2017 fesyen lain. Kami yakin anda akan menikmati setiap halaman katalog ini," kata Bruno Hasson sebagai Pengasas dan Presiden Pengarah Sophie Paris. Selain beg, Sophie Paris juga menyajikan pelbagai jenis pakaian. Anda boleh mencuba T-Shirt Scotia yang mempunyai reka bentuk manis dengan aksen reben di pinggang. Atau anda boleh memakai pakaian panjang yang bernama Schinus.


Katalog Sophie Martin Agustus 2017 menampilkan koleksi terkini jenama fesyen. Salah satu koleksi utama adalah Flavienne Bag. Beg ini mempunyai saiz sederhana dengan beg kecil yang sesuai untuk telefon bimbit anda atau barangan praktikal anda. Gayanya kasual dengan perpaduan biru gelap, biru muda, dan putih. Flavienne Bag sesuai untuk aktiviti harian.


Akhirnya, Sophie Paris menawarkan beberapa model kasut Belda, Belagie, dan Belinda. Sandal ini mempunyai bahan getah yang begitu selesa untuk digunakan setiap hari. Untuk maklumat lanjut mengenai koleksi Sophie Paris, anda boleh melihat pilihannya dalam iklan di stesen televisyen Indosiar dan ANTV bermula dari hari Jumaat. sumber : http://www.katalogpromo.id/2017/07/katalog-sophie-martin.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar