Kamis, 06 Juli 2017

Promo JSM Alfamart

Promo JSM Alfamart 7-9 Juli 2017 - Sebagai salah satu rangkaian pasar raya yang mempunyai banyak cawangan yang tersebar di seluruh Indonesia, Alfamart sentiasa berusaha untuk menyediakan perkhidmatan terbaik kepada pelanggannya. Salah satu daripadanya adalah untuk menyediakan keperluan harian promo untuk keperluan rumah tangga anda. Setiap bulan dan sekali seminggu, alfamart sentiasa memberi banyak promosi. Dan yang paling dinanti-nantikan oleh para pelanggan adalah promosi JSM. Di mana promo biasanya sah selama 3 hari bermula pada hari Jumaat, Sabtu dan Ahad.


Pada minggu ini, alfamart sekali lagi memberikan diskaun pelbagai jenis keperluan rumah dalam katalog promo jsm yang sah dari 7 hingga 9 Juli 2017. sudah penasaran tentang apa yang ditawarkan promo minggu ini? Anda hanya boleh melihat katalog promo jsm alfamart di bawah:


Promo JSM Alfamart 7-9 Juli 2017




Bagaimana? Ramai bukan promo jsm alfamart keperluan isi rumah yang diberikan oleh alfamart minggu ini? Untuk mendapatkan semua promo seperti yang ditunjukkan dalam gambar di atas katalog, sila datang terus ke alfamart terdekat dari rumah anda dan cuba untuk datang lebih awal supaya anda tidak kehabisan promo. Jangan lupa untuk kembali ke diskaun-promosi.com web untuk mendapatkan maklumat promo jsm alfamart pada minggu berikutnya. Selamt Shopping

Tidak ada komentar:

Posting Komentar